Формування глобального портфеля товарів/ринків підприємством – суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності
Файли
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Аналізується необхідність транснаціональної сегментації зовнішніх ринків, обґрунтування стратегій розширення та проникнення на ринки з метою ефективного здійснення підприємством зовнішньоекономічної діяльності. Пропонується методика формування глобального портфеля товарів/ринків для підприємств – суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.
The necessity of external markets transnational segmentation, the basing of broadening strategies and the strategies of markets penetration with the aim of effective foreign economy activity of enterprise is analyzed. The method of global goods/markets portfolio forming for the enterprises which are the subjects of foreign economy activity is proposed.
The necessity of external markets transnational segmentation, the basing of broadening strategies and the strategies of markets penetration with the aim of effective foreign economy activity of enterprise is analyzed. The method of global goods/markets portfolio forming for the enterprises which are the subjects of foreign economy activity is proposed.
Опис
Ключові слова
стратегія розширення, зовнішні ринки, транснаціональна сегментація, портфель товарів/ринків, зовнішньоекономічна діяльність, penetration strategy, external markets, transnational segmentation, goods/markets portfolio, foreign economy activity, broadening strategy, стратегія проникнення, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Формування глобального портфеля товарів/ринків підприємством – суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - К., 2012. - № 5/1 (132). - С. 92-97.