Витрати на маркетинг і збут: проблема розмежування та обліку

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

понесені витрата, отримані доходи, ПсБО, маркетингові витрати, збутові витрати, реклама, бренд, торгова марка, ефективне управління, incurred charges, got acuestss, marketing charges, sale charges, advertisement, brand, trade mark, effective management, кафедра обліку і аудиту

Бібліографічний опис

Гирба, А. В. Витрати на маркетинг і збут: проблема розмежування та обліку / А. В. Гирба, І. Й. Кравченко // Сучасні проблеми бухгалтерського обліку та фінансів : Всеукраїнська наукова конференція,21-22 листопада 2018 р., м. Київ. – К. : НУХТ, 2018. - С. 32-35

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced