Взаємодія світу природи та світу мистецтва у віршовому доробку Ігоря Качуровського

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто зібрання віршових творів Ігоря Качуровського (збірку «Осінні пізньоцвіти» та цикл поезій із книги «Італія в українській літературі») з позицій їхнього жанрового та образного наповнення. Методологічною основою дослідження стала праця Качуровського «Генерика і архітектоніка», передусім класифікація ліричних жанрів, яка, завдяки виразним змістовим акцентам, дозволяє подивитися на окремий твір під різними кутами зору. Отож для подальших студій установлено дві взаємопов’язані парадигми – «світ природи» і «світ мистецтва». На цій підставі «грибні» вірші з «Осінніх пізньоцвітів» утверджено знаковими взірцями не лише пейзажних та «екологічних» поезій, а й ностальгійної лірики, філософських розмислів і спогадів. І. Качуровський репрезентував також своєрідне трактування образу Італії, співвідносне з літературою українського модернізму, але увиразнене культурологічними концептами – починаючи з філософії елеатів (представників так званої «Великої Еллади») й завершуючи постатями діячів Ренесансу.

Опис

Ключові слова

кафедра іноземних мов професійного спрямування, українська література, поезія, творчість І.Качуровського, природа, мистецтво, сонет

Бібліографічний опис

Науменко, Н. В. Взаємодія світу природи та світу мистецтва у віршовому доробку Ігоря Качуровського / Н. В. Науменко // Філологічні науки: перспективи розвитку в країнах Європи на початку третього тисячоліття : колективна монографія. - Рига: Baltija Publishing, 2018. - С. 259-276

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced