Актуальність стратегії «блакитних океанів» для українського ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто концепцію професорів бізнес-школи INSEAD Чана Кіма і Рене Моборна про створення «блакитного океану», що має на увазі випуск унікального продукту, який не забирає клієнтів конкурента, а залучає не-клієнтів. Питання створення «блакитних океанів» не є таким актуальним для ринків України, як для Заходу. На більшості продуктових ринків України виробники не почувають на собі значного тиску з боку конкурентів, як це відбувається на розвинутих, сформованих, насичених західних ринках.
The article is concerned with the concept developed by the world-famous professors Chan Kim and Ren Moborn of INSEAD Business School. While operating in highly competitive industry, the costs of the enterprise of marketing, advertising, distribution rise and finished product has little competitive advantages. Creation of “blue oceans” provides the production of unique product which doesn’t take clients from the competitor, but involves non-clients. The question of “blue oceans” creation is not as actual for the markets of Ukraine, as for the West. The majority of Ukraine food markets has no competition. Our manufacturers are not under the significant pressure compared to the developed, formed and saturated west markets.

Опис

Ключові слова

блакитний океан, конкуренція, конкурентна галузь, blue Ocean, competition, competitive area, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Репіч, Т. А. Актуальність стратегії «блакитних океанів» для українського ринку / Т. А. Репіч // Наукові праці НУХТ. – 2007. – № 23. – С. 128-130.

Зібрання