Застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена розгляду сутності концепції соціально-відповідального маркетингу. Наводиться тлумачення цього терміну різними науковцями. Викладений погляд на зміст цієї концепції гуру маркетингу – Філіпа Котлера. Наводяться принципи, за якими повинні розвиватись компанії, котрі є прихильниками концепції соціально-відповідального маркетингу. Окреслено основні інструменти соціально-відповідальної діяльності компанії. Доведено, що найбільш популярними інструментами застосування концепції соціально-відповідального маркетингу серед вітчизняних підприємств є благодійна діяльність та спонсорство. Наведено приклади соціально-відповідальних компаній, які працюють на українському та закордонному ринках, серед яких American Express Company, Pampers, Avon. Визначено напрямки прояву концепції соціально-відповідального маркетингу та їхній зміст. Доведено переваги застосування даної концепції у практичній діяльності підприємства.

Опис

Ключові слова

концепція соціально-відповідального маркетингу, відносини з партнерами, відносини із споживачами, ставлення до екології, відносини з працівниками, відносини із суспільством, благодійність, concept of socially responsible marketing, relations with partners, relations with consumers, attitude towards ecology, relations with employees, relations with society, charity, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємства / Т. Г. Бєлова, В. І. Гулька // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – Т. 30 (69). − № 2. − С. 81-85.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced