Формування уявлення старшокласників про національну специфіку художнього твору
Файли
Дата
2019
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В науковій роботі проаналізовано основні аспекти впливу на формування уявлення учнів старших класів про національну специфіку художнього твору, а також запропоновано методи та прийоми, які сприятимуть формуванню позитивного ставлення до зарубіжних культур та допоможуть уникнути негативних наслідків культурного шоку. In the scientific work, the main aspects of the influence on the formation of the representation of the pupils of the senior classes about the national specificity of fiction are analyzed, as well as methods and techniques that will promote the formation of a positive attitude towards foreign cultures and help to avoid the negative effects of cultural shock are proposed.
Опис
Ключові слова
національна специфіка, етнокультурні компоненти, етнокультурні знання, символ, культурна грамотність, фонові знання, national specificity, ethno-cultural components, ethnocultural knowledge, symbol, cultural literacy, background knowledge, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Калюжна, Ю. А. Формування уявлення старшокласників про національну специфіку художнього твору / Ю. А. Калюжна // Актуальні питання розвитку філологічних наук у ХХІ столітті : міжнародна науково-практична конференція, 22-23 березня 2019 р. – Одеса : Південно-українська організація «Центр філологічних досліджень», 2019. – С. 49-50.