Вища школа в сучасній Україні: ціннісний вимір

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті аналізується стан вищої освіти в сучасній Україні. Звертається увага на низький рівень знань студентів та прорахунки в організації навчального процесу.Показується вплив так званого Болонського процесу на функціонування вищих навчальних закладів. Звертається увага на понижений статус гуманітарних знань при підготовці фахівців різних рівнів. The article deals with the state of high education in modern Ukraine. Attention is drawn to the low level of students’ knowledge and miscalculations in the organization of the learning process. The influence of the so-called Bologna process on functioning of high educational institutions is shown. Attention is drawn to the degraded status of humanitarian knowledge in the training of specialists of different levels.

Опис

Ключові слова

освіта, вища школа, трансформаційні процеси, education, high school, transformational processes, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Павлов, В. Л. Вища школа в сучасній Україні: ціннісний вимір / В. Л. Павлов // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції, 4–5 квітня 2019 р. — Тернопіль : Видавничий центр Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка, 2019. — С. 84–88.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced