Культура й економіка: ефект взаємодії в ринкових умовах
Файли
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджуються основні аспекти взаємодії культури й економіки. Розкриваються механізми фінансування галузі культури в умовах ринку. Обґрунтовується необхідність радикальних змін в ідеології управління соціальними й фінансовими проблемами культури. Розглядається економічна креативність у виробництві культурних благ і послуг.
The main aspects of the interaction of culture and economy are studied. The mechanisms of financing of culture in the market conditions are revealed. The necessity of radical changes in the ideology of management of social and financial problems of culture is substantiated. The economic creativity in the production of cultural goods and services is considered.
Опис
Ключові слова
кафедра гуманітарних дисциплін, культура, економіка культури, ринок, механізми фінансування культури, екстерналії, креативний сектор, culture, economics culture, marketplace, culture mechanisms funding, externalities, creative sector
Бібліографічний опис
Зелінський, М. Ю. Культура й економіка: ефект взаємодії в ринкових умовах / М. Ю. Зелінський, Л. П. Саракун // Актуальні проблеми філософії та соціології. – Одеса, 2016. – Вип. 14. – С. 40–43