Теоретико-методологічні засади формування організаційної культури підприємства

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Узагальнено результати останніх досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо формування організаційної культури підприємства. Розглянуто процес формування організаційної культури, а також основні його принципи та підходи. Описано результати власних досліджень щодо факторів організаційної культури та особливостей її формування в залежності від етапу життєвого циклу підприємства
The paper generalizes results of last native and foreign investigations about forming of organizational culture of enterprise. The paper describes the process of forming of organizational culture, its principles and methods. It also dwells upon results of own investigations about factors of organizational culture and peculiarities of its forming on each stage of life circle.

Опис

Ключові слова

формування, організаційна культура, життєвий цикл, підприємство, принцип, середовище, forming, organizational culture, life cycle, enterprise principle, the environment

Бібліографічний опис

Харчишина О. В. Теоретико-методологічні засади формування організаційної культури підприємства / О. В. Харчишина // Вісник Житомирського державного технологічного університету. – 2011. – № 1 (55). – С. 288–290.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced