Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Узагальнено передумови і досвід створення корпоративних учбових центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах підприємств харчової промисловості.
Обобщено предпосылки и опыт создания корпоративных учебных центров для обучения персонала. Описано преимущества корпоративного учебного центра как инструмента формирования организационной культуры. Рассмотрено особенности и направления деятельности корпоративных учебных центров в условиях предприятий пищевой промышленности.
The paper generalizes reasons and experience of corporate training centre creating. It also dwells upon advantages of corporate training centre as the instrument of organizational culture forming. The paper describes peculiarities and directions of activities of corporate training centers at food industry enterprises.
Обобщено предпосылки и опыт создания корпоративных учебных центров для обучения персонала. Описано преимущества корпоративного учебного центра как инструмента формирования организационной культуры. Рассмотрено особенности и направления деятельности корпоративных учебных центров в условиях предприятий пищевой промышленности.
The paper generalizes reasons and experience of corporate training centre creating. It also dwells upon advantages of corporate training centre as the instrument of organizational culture forming. The paper describes peculiarities and directions of activities of corporate training centers at food industry enterprises.
Опис
Ключові слова
харчова промисловість, навчальний центр, зарубіжний досвід, інструмент, організаційна культура, пищевая промышленность, учебный центр, зарубежный опыт, инструмент, организационная культура, food, training center, overseas experience, tools, organizational culture
Бібліографічний опис
Харчишина, О. В. Створення комплексної цільової програми для підвищення управління якості продукції / О. В. Харчишина // Економічний вісник Донбасу. - 2011. - № 2(24). - С. 181-184.