Обгрунтування стратегічних орієнтирів діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто теоретичні підходи щодо обґрунтування стратегічних орієнтирів підприємства : бачення бізнесу, визначення місії та цілей, яких хоче досягти фірма в майбутньому. Подано порівняння місії іноземних і вітчизняних компаній. Визначені основні умови та правила формування місії організації, процесу розроблення цілей, який охоплює всі напрями її діяльності.
Theoretical approaches are considered to the basis of strategic directions of the plant: idea of business, definition intends and aims which would like reach in future. Introduce comparison intend foreign and native companies. Determine principal condition and rules form intend of the plant and process work out the aims which comprise all direction its activity.

Опис

Ключові слова

стратегія підприємства, стратегічні орієнтири, бачення бізнесу, місія, корпоративні цінності, цілі, strategic of directions, strategy of enterprise, idea of business, intend, corporations of the values, aims, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Обгрунтування стратегічних орієнтирів діяльності підприємства / Т. Г. Бєлова, О. В. Безпалько // Харчова промисловість. - 2008. - № 7. - С. 132 –136.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced