Проблеми та перспективи формування іміджу ритейлера
Файли
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються основні чинники, що впливають на імідж ритейлера, а також переваги від ефективного формування іміджу. The main factors that influence the image of the retailer, as well as the benefits of effective image formation are considered.
Опис
Ключові слова
імідж ритейлера, складові іміджу ритейлера, формування іміджу ритейлера, image of the retailer, components of the retailer's image, forming the image of the retailer, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Усенко, О. О. Проблеми та перспективи формування іміджу ритейлера / О. О. Усенко, С. В. Ткачук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 19-20 листопада 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 283–285.