Використання кейс-метода на заняттях з англійської мови з майбутніми спеціалістами в сфері туризма

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розкривається сутність кейс-методу, його класифікація та практичне використання у процесі викладання англійської мови студентам спеціальності «туризм»; розглядаються існуючи типи кейсів та компетенції, які викладач може формувати у студентів під час роботи із завданнями в рамках зазначеного метода. Автором наводяться приклади тем, на основі яких можна практикувати навчальний, тренувальний та аналітичний типи кейс-завдань, описується порядок підготовки і виконання творчо-теоретичного та практичного етапів. Особлива увага звертається на потенціал кейс методу, його комплексність та інтенсивність.

Опис

Ключові слова

кейс-метод, туризм, англійська мова, типи кейсів, студенти, компетенції, case method, English language, tourism, types of cases, students, competencies, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Форостюк, І. В. Використання кейс-методу на заняттях з англійської мови з майбутніми спеціалістами у сфері туризму / І. В. Форостюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. – 2019. – Т. 30 (69), № 2, Ч. 1. – С. 146–150.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced