Вплив рейтингів репутації на сприйняття компанії стейкхолдерами
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В рамках даної статті нас цікавить вплив рейтингів репутації – на репутацію. Як люди, знайомлячись з рейтингом, змінюють свою думку про компанію? І чи здатен рейтинг нівелювати іншу (скажімо, фінансову) інформацію про компанію? Стаття пояснює зв'язок між поведінкою компанії та її репутацією і, таким чином, поглиблює розуміння того, як ефективно управляти репутацією.
Опис
Бібліографічний опис
Дерев’янко, О. Г Вплив рейтингів репутації на сприйняття компанії стейкхолдерами / О. Г.Дерев’янко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-30 березня 2019 р. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 15–18.