Вплив рейтингів репутації на сприйняття компанії стейкхолдерами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В рамках даної статті нас цікавить вплив рейтингів репутації – на репутацію. Як люди, знайомлячись з рейтингом, змінюють свою думку про компанію? І чи здатен рейтинг нівелювати іншу (скажімо, фінансову) інформацію про компанію? Стаття пояснює зв'язок між поведінкою компанії та її репутацією і, таким чином, поглиблює розуміння того, як ефективно управляти репутацією.

Опис

Бібліографічний опис

Дерев’янко, О. Г Вплив рейтингів репутації на сприйняття компанії стейкхолдерами / О. Г.Дерев’янко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-30 березня 2019 р. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 15–18.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в