Поняття «Академічної доброчесності» та «Академічної відповідальності» в освітньо-науковому середовищі

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Обґрунтовано основну мету української освіти – створити сприятливі умови для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, формувати покоління, здатні навчатися впродовж життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства; сприяти консолідації української нації, інтеграції України в європейський і світовий простір як конкурентоспроможної і процвітаючої держави.

Опис

Ключові слова

академічна доброчесність, академічна відповідальність, академічний плагіат, academic integrity, academic responsibility, academic plagiarism, кафедра технології молока і молочних продуктів, кафедра мехатроніки та пакувальної техніки

Бібліографічний опис

Осьмак, Т. Поняття «Академічної доброчесності» та «Академічної відповідальності» в освітньо-науковому середовищі / Т. Осьмак, В. Сапіга, О. Осьмак // Академічна доброчесність: виклики сучасності: збірник наукових есе учасників дистанційного етапу наукового стажування для освітян, 02.–11 березня 2020 р. Варшава, Республіка Польща / Польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці», Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського, Фундація ADD. – Варшава, 2020. – С. 130-133.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced