Контактні аудиторії як складова маркетингового середовища

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена розгляду контактних аудиторій, які є складовою маркетингового оточення підприємства. Наведено та охарактеризовано контактні аудиторії з позиції напрямку впливу на підприємство (позитивний/негативний). Доведено їхня важливість щодо формування сприятливої думки про діяльність компанії на ринку. The article is devoted to the consideration of contact audiences, which are part of the marketing environment of the enterprise. Contact audiences from the position of the direction of influence on the enterprise (positive / negative) are given and characterized. Their importance in forming a favorable opinion about the company's activities in the market is proved.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетингове середовище, маркетингове мікросередовище, контактні аудиторії, фінансові кола, засоби масової інформації, внутрішні контактні аудиторії, marketing environment, marketing microenvironment, contact audiences, financial circles, media, internal contact audiences

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Контактні аудиторії як складова маркетингового середовища / Т. Г. Бєлова, А. В. Гирба // Nauka i studia. - 2020. − №8 (188). – Р. 17-22.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced