Контактні аудиторії як складова маркетингового середовища
Файли
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена розгляду контактних аудиторій, які є складовою маркетингового оточення підприємства. Наведено та охарактеризовано контактні аудиторії з позиції напрямку впливу на підприємство (позитивний/негативний). Доведено їхня важливість щодо формування сприятливої думки про діяльність компанії на ринку.
The article is devoted to the consideration of contact audiences, which are part of the marketing environment of the enterprise. Contact audiences from the position of the direction of influence on the enterprise (positive / negative) are given and characterized. Their importance in forming a favorable opinion about the company's activities in the market is proved.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетингове середовище, маркетингове мікросередовище, контактні аудиторії, фінансові кола, засоби масової інформації, внутрішні контактні аудиторії, marketing environment, marketing microenvironment, contact audiences, financial circles, media, internal contact audiences
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Контактні аудиторії як складова маркетингового середовища / Т. Г. Бєлова, А. В. Гирба // Nauka i studia. - 2020. − №8 (188). – Р. 17-22.