Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксу

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетингові комунікації, аромамаркетинг, споживач, реклама

Бібліографічний опис

Скригун, Н. П. Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксу / Н. П. Скригун, В. М. Попович // Scientific achievements of modern society : abstracts of V International scientific and practical conference, 8-10 January 2020. - Liverpool, United Kingdom, 2020. – P. 875-877.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced