Особливості маркетингової політики підприємства в процесі просування продукції

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі досліджено особливості формування комплексу просування продукції підприємств. Розроблено модель процесу комунікацій та її основні елементи

Опис

Ключові слова

кафедра економіки і права, маркетинг, marketing, маркетингова політика, marketing policy, комплекс просування продукції, product promotion

Бібліографічний опис

Закревська, Л. М. Особливості маркетингової політики підприємства в процесі просування продукції / Л. М. Закревська // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 16–17 квітня 2020 р., м. Черкаси. – Черкаси : Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020. – С. 376-378.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced