Інновації як складова конкурентоспроможності готельного підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджується підвищення конкурентопридатності готельного продукту за рахунок впровадження інноваційних готельних послуг і технологій обслуговування, які сприятимуть забезпеченню конкурентоспроможності готельного підприємства на ринку.
Increasing the competitiveness of the hotel product through the introduction of innovative hotel services and service technologies that will help ensure the competitiveness of the hotel business in the market.
Опис
Ключові слова
Готель, інновація, конкурентоспроможність, Hotel, innovation, competitiveness, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Нікітіна, Т. А. Інновації як складова конкурентоспроможності готельного підприємства / Т. А. Нікітіна // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19 - 20 травня 2020 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2020. – С. 133-134