Логотип як інструмент брендування українських міст

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах доповідей розглядаються логотипи як атрибути візуальної складової брендування українських міст. Атори наголошують, що небагатьом логотипам вдається відтворити індивідуальний образ території, який би вдало позиціонував певне місто і викликав стійкі асоціації у кожної аудиторії бренду та був оригінальним серед інших. Та й тільки за допомогою айдентики не можна сформувати позитивний бренд будь-якої території, бо тільки спільними зусиллями влади, населення та бізнесу можна підвищити конкурентоспроможність міста, покращити якість життя його мешканців та сформувати привабливий імідж країни.

Опис

Ключові слова

брендинг територій, кафедра маркетингу, реклама, бренд, логотип, національний брендинг, advertising, brand, national branding, logotype, branding of territories

Бібліографічний опис

Соловйова, Ю. Є. Логотип як інструмент брендування українських міст / Ю. Є. Соловйова, Т. О. Іванова // Сучасний рух науки : тези доповідей VIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3–4 жовтня 2019 р. – Дніпро, 2019. – Т. 3. – С. 308–313.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced