Логотип як інструмент брендування українських міст
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах доповідей розглядаються логотипи як атрибути візуальної складової брендування українських міст. Атори наголошують, що небагатьом логотипам вдається відтворити індивідуальний образ території, який би вдало позиціонував певне місто і викликав стійкі асоціації у кожної аудиторії бренду та був оригінальним серед інших. Та й тільки за допомогою айдентики не можна сформувати позитивний бренд будь-якої території, бо тільки спільними зусиллями влади, населення та бізнесу можна підвищити конкурентоспроможність міста, покращити якість життя його мешканців та сформувати привабливий імідж країни.
Опис
Ключові слова
брендинг територій, кафедра маркетингу, реклама, бренд, логотип, національний брендинг, advertising, brand, national branding, logotype, branding of territories
Бібліографічний опис
Соловйова, Ю. Є. Логотип як інструмент брендування українських міст / Ю. Є. Соловйова, Т. О. Іванова // Сучасний рух науки : тези доповідей VIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3–4 жовтня 2019 р. – Дніпро, 2019. – Т. 3. – С. 308–313.