Стратегічний маркетинг підприємства з виробництва води (на прикладі ТОВ “Росяна”)

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах доповідей було проаналізовано маркетингові стратегії, які використовує ТОВ “Росяна” у своїй діяльності, та описано шляхи їхньої реалізації на практиці.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, реклама, стратегічний маркетинг, підприємство з виробництва води, advertising, strategic marketing, water production company

Бібліографічний опис

Горда, Л. Стратегічний маркетинг підприємства з виробництва води (на прикладі ТОВ “Росяна”) / Л. Горда, Ю. Є. Соловйова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 173.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced