Формування корпоративного іміджу компанії
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
корпоративний імідж, розвиток, середовище, показники, позитивний імідж, кафедра економіки праці та менеджменту, спеціальність 073 «Менеджмент»
Бібліографічний опис
Дідовець, В. О. Формування корпоративного іміджу компанії : магістерська робота : 073 Менеджмент / Вікторія Олександрівна Дідовець ; наук. керівник Віктор Іванович Ємцев. – Київ, 2019. – 117 с.