Розвиток ринку молочної продукції та перешкоди освоєння його зовнішнього сектору

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається стан світового та внутрішнього ринків молока України. Визначено ряд перешкод, з якими може зіштовхнутись вітчизняне підприємство при розширенні своєї експортної діяльності, та оптимальні шляхи їх подолання. The article describes the state of the world and domestic markets milk Ukraine. Determined number of obstacles which may encounter domestic company in expanding its export activities and the best ways to overcome them.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, фактори впливу, ринок, молочна продукція, експорт, політика, харчові продукти, світові ціни, якість, специфіка, ринки збуту, factors of influence, market, dairy products, exports, politics, food, world prices, quality, specificity, markets

Бібліографічний опис

Король, А. М. Розвиток ринку молочної продукції та перешкоди освоєння його зовнішнього сектору / А. М. Король І. В. Тюха // Формування ринкових відносин в Україні. – 2016. – №1 (176). – С. 80-84.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced