Розвиток ринку молочної продукції та перешкоди освоєння його зовнішнього сектору
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається стан світового та внутрішнього ринків молока України. Визначено ряд перешкод, з якими може зіштовхнутись вітчизняне підприємство при розширенні своєї експортної діяльності, та оптимальні шляхи їх подолання. The article describes the state of the world and domestic markets milk Ukraine. Determined number of obstacles which may encounter domestic company in expanding its export activities and the best ways to overcome them.
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, фактори впливу, ринок, молочна продукція, експорт, політика, харчові продукти, світові ціни, якість, специфіка, ринки збуту, factors of influence, market, dairy products, exports, politics, food, world prices, quality, specificity, markets
Бібліографічний опис
Король, А. М. Розвиток ринку молочної продукції та перешкоди освоєння його зовнішнього сектору / А. М. Король І. В. Тюха // Формування ринкових відносин в Україні. – 2016. – №1 (176). – С. 80-84.