Теоретико-методичні та практичні засади підприємництва у сервісній сфері

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядаються теоретико-методичні та практичні засади організації підприємництва у сфері послуг. Theoretical-methodical and practical principles of business organization in the field of services are considered.

Опис

Ключові слова

сервісна сфера, підприємництво у сервісній сфері, маркетинг у сфері послуг, service sphere, entrepreneurship in the service sector, service marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Теоретико-методичні та практичні засади підприємництва у сервісній сфері / С. В. Ткачук // Підприємництво, торгівля та біржова діяльність : монографія / за заг. ред. проф. Н.М. Соломянюк, проф. Л.В. Страшинської. – Київ : НУХТ – Харків : Видавництво «Лідер», 2020. – С. 123–134.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced