Теоретико-методичні та практичні засади підприємництва у сервісній сфері
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються теоретико-методичні та практичні засади організації підприємництва у сфері послуг. Theoretical-methodical and practical principles of business organization in the field of services are considered.
Опис
Ключові слова
сервісна сфера, підприємництво у сервісній сфері, маркетинг у сфері послуг, service sphere, entrepreneurship in the service sector, service marketing, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Теоретико-методичні та практичні засади підприємництва у сервісній сфері / С. В. Ткачук // Підприємництво, торгівля та біржова діяльність : монографія / за заг. ред. проф. Н.М. Соломянюк, проф. Л.В. Страшинської. – Київ : НУХТ – Харків : Видавництво «Лідер», 2020. – С. 123–134.