Система управління взаємовідносинами з клієнтами в холдинговій організації
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті досліджуються системи управління взаємовідносинами з клієнтами в холдингових організаціях. Проведено класифікацію і визначено основні функції CRM-системи. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку.
Опис
Ключові слова
холдингова організація, розробка, програмне забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами, CRM-система, дослідження, впровадження, holding organization, research, management software customer relations hips, development, CRM-systems, introduction
Бібліографічний опис
Поперешняк, С. В. Система управління взаємовідносинами з клієнтами в холдинговій організації / С. В. Поперешняк // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 38. – С. 70–74.