Система управління взаємовідносинами з клієнтами в холдинговій організації

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті досліджуються системи управління взаємовідносинами з клієнтами в холдингових організаціях. Проведено класифікацію і визначено основні функції CRM-системи. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку.

Опис

Ключові слова

холдингова організація, розробка, програмне забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами, CRM-система, дослідження, впровадження, holding organization, research, management software customer relations hips, development, CRM-systems, introduction

Бібліографічний опис

Поперешняк, С. В. Система управління взаємовідносинами з клієнтами в холдинговій організації / С. В. Поперешняк // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 38. – С. 70–74.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced