Оцінювання споживчих мотивацій та вимог до товарів підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
товар, споживач, мотивація, вимоги до товарів, купівля, опитування, рекламна кампанія, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Кравчук, О. С. Оцінювання споживчих мотивацій та вимог до товарів підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Ольга Сергіївна Кравчук ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2020. – 67 с.