Визначення впливу чинників маркетингового середовища на формування стратегії підприємства
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингове середовище, чинники маркетингового середовища, аналіз маркетингового середовища, стратегія підприємства, SWOT- аналіз, PEST- аналіз, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Лобач, К. В. Визначення впливу чинників маркетингового середовища на формування стратегії підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Катерина Володимирівна Лобач ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2020. – 86 с.