Визначення споживачів та цільової аудиторії підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
споживачі, цільова аудиторія, стратегічна сегментація, вплив на поведінку, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Москаленко, М. Р. Визначення споживачів та цільової аудиторії підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Максим Романович Москаленко ; наук. керівник Ірина Анатоліївна Заїнчковська. – Київ, 2020. – 96 с.