Прогнозне оцінювання обсягів збуту продукції підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, обсяги збуту продукції, прогнозування, метод екстраполяції тренду, метод стандартного розподілу ймовірностей, метод за середнім відсотком приросту показника, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Сімчук, Л. О. Прогнозне оцінювання обсягів збуту продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Людмила Олегівна Сімчук ; наук. керівник Інна Петрівна Ситник. – Київ, 2020. – 71 с.