Прогнозне оцінювання обсягів збуту продукції підприємства

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, обсяги збуту продукції, прогнозування, метод екстраполяції тренду, метод стандартного розподілу ймовірностей, метод за середнім відсотком приросту показника, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Сімчук, Л. О. Прогнозне оцінювання обсягів збуту продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Людмила Олегівна Сімчук ; наук. керівник Інна Петрівна Ситник. – Київ, 2020. – 71 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced