Прогнозне оцінювання обсягів збуту продукції підприємства
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, обсяги збуту продукції, прогнозування, метод екстраполяції тренду, метод стандартного розподілу ймовірностей, метод за середнім відсотком приросту показника, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Сімчук, Л. О. Прогнозне оцінювання обсягів збуту продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Людмила Олегівна Сімчук ; наук. керівник Інна Петрівна Ситник. – Київ, 2020. – 71 с.