Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова стійкість, види маркетингової стійкості, чинники впливу, показники оцінювання маркетингової стійкості, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Фільченкова, Я. К. Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Яна Курамбаєвна Фільченкова ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2020. – 96 с.