Формування комплексу мерчандайзингу підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
мерчандайзинг, комплекс мерчандайзингу, елементи мерчандайзингу, торгівельна діяльність, мерчандайзер, економічна ефективність діяльності, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Харченко, М. А. Формування комплексу мерчандайзингу підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Матвій Андрійович Харченко ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2020. – 66 с.