Формування комплексу мерчандайзингу підприємства

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

мерчандайзинг, комплекс мерчандайзингу, елементи мерчандайзингу, торгівельна діяльність, мерчандайзер, економічна ефективність діяльності, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Харченко, М. А. Формування комплексу мерчандайзингу підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Матвій Андрійович Харченко ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2020. – 66 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced