Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування готельного продукту
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведено аналіз використання соціальних мереж у якості засобу просування готельного продукту. Розглянуто теоретичні відомості про Інтернет-маркетинг, виконаний розгорнутий аналіз соціального медіа маркетингу, його переваги та недоліки, ефективність впровадження соціального медіа маркетингу у діяльності готельного підприємства.The analysis of the use of social networks was conducted as a means of promoting a hotel product. The article discusses theoretical data about Internet marketing, it comprises a detailed analysis of social media marketing, its advantages and disadvantage, reflections of the effectiveness of the implementation of social media marketing in the activities of the enterprise. A deliberate choice of Internet marketing tools and their use as components of marketing policy are important tasks of theoretical and applied nature.
Опис
Ключові слова
готельно-ресторанний бізнес, готельні підприємства, інформаційні технології, соціальний медіа маркетинг, hotel and restaurant business, hotel enterprises, information technologies, social media marketing, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування готельного продукту / Т. А. Сильчук, І. В. Дітріх, В. І. Зуйко, Т. С. Туз // Інтернаука. – 2020. – № 12. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-12-6705