Сенсорна образність у найменуваннях харчових продуктів

Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті подається аналіз найменувань харчових продуктів, у яких використано сенсорні (чуттєві) образи. Обґрунтовується їхня важливість у створенні торгівельних марок для продуктів нового покоління. Адже за допомогою вдало добраної назви можна захопити й привернути увагу споживача, підкреслити лікувальні та профілактичні властивості харчового продукту. The article gives an analysis of food products’ names that contain the sensory images. There is proved their importance in creation of the brands for the products of the new generation. We assure that a good-created name (or a trade mark) is an efficient way to attract a consumer’s attention, and to emphasize the curative and preventive properties of the new products.

Опис

Ключові слова

харчові продукти, найменування, сенсорна образність, метафорика, кафедра гуманітарних дисциплін, food, name, sensory imagery, metaphor

Бібліографічний опис

Науменко, Н. В. Сенсорна образність у найменуваннях харчових продуктів / Н. В. Науменко // Наукові праці НУХТ. - 2007. - № 20. - С. 66-69.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced