Маркетингова політика готельного підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі готелю «Хрещатик»

Ескіз

Дата

2020

Автори

Рачинська, Ольга Миколаївна

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, управління готелем, маркетингова політика, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Рачинська, О. М. Маркетингова політика готельного підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі готелю «Хрещатик» : дипломна робота ... бакалавра : 242 Туризм / Ольга Миколаївна Рачинська ; наук. керівник Дарія Іванівна Басюк. – Київ, 2020. – 87 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced