Особливості обслуговування корпоративних клієнтів в готелі
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
готель, корпоративне обслуговування, обслуговування в готелі, гість, економічна ефективність, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Рудой, Б. В. Особливості обслуговування корпоративних клієнтів в готелі : дипломна робота ... бакалавра : 242 Туризм / Богдан Валерійович Рудой ; наук. керівник Катерина Олександрівна Верес. – Київ, 2020. – 115 с.