Особливості обслуговування корпоративних клієнтів в готелі

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

готель, корпоративне обслуговування, обслуговування в готелі, гість, економічна ефективність, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Рудой, Б. В. Особливості обслуговування корпоративних клієнтів в готелі : дипломна робота ... бакалавра : 242 Туризм / Богдан Валерійович Рудой ; наук. керівник Катерина Олександрівна Верес. – Київ, 2020. – 115 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced