Управління емоціями та враженнями покупців товарів підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

споживачі, поведінка споживача, емоції, враження, процес купівлі, управління емоціями, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Зубак, Т. А. Управління емоціями та враженнями покупців товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Тетяна Анатоліївна Зубак ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2021. – 78 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced