Основні методи та інструменти аналізу маркетингової інформації
Файли
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті описані основні методи збору та обробки інформації, отриманої при проведенні маркетингових досліджень. Визначено етапи обробки даних. Описано найбільш поширені програмні пакети, які використовуються для аналізу даних.
The article describes the main methods of collecting and processing information obtained while conducting market research. The stages of data processing. The most common software packages used for data analysis.
The article describes the main methods of collecting and processing information obtained while conducting market research. The stages of data processing. The most common software packages used for data analysis.
Опис
Ключові слова
аналіз даних, програмні пакети, маркетингове дослідження, Vortex, SPSS, Statistica, data analysis, software packages, marketing research, кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.
Бібліографічний опис
Васютинська, Ю. О. Основні методи та інструменти аналізу маркетингової інформації / Васютинська, Ю. О. // ITEA - 2010/2. New Information Technologies in Education for All : Life-Long Learning. Proceedings. - 2010. - Ч. II. - С. 97-100.