Оцінювання лояльності споживачів
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
оцінювання лояльності, ПрАТ «Оболонь», асортимент, споживачі, цільова аудиторія, сегментування, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Грабівська, В. В. Оцінювання лояльності споживачів : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Вікторія Вікторівна Грабівська ; наук. керівник Катерина Юріївна Семененко. – Київ, 2021. – 80 с.