Оцінювання конкурентоспроможності підприємства на основі сучасних технологій маркетингових досліджень

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги, матриця МакКінсі, багатокутник конкурентоспроможності, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Іванова, О. І. Оцінювання конкурентоспроможності підприємства на основі сучасних технологій маркетингових досліджень : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Олександра Іванівна Іванова ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2021. – 63 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced