Оцінювання цільового ринку та споживачів продукції підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
цільовий сегмент, споживачі, сегментування ринку, привабливий сегмент, критерії привабливості, карта-схема сприйняття, кафедра маркетингу, позиціювання
Бібліографічний опис
Харлан, Б. С. Оцінювання цільового ринку та споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Богдан Сергійович Харлан ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2021. – 74 с.