Оцінювання цільового ринку та споживачів продукції підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

цільовий сегмент, споживачі, сегментування ринку, привабливий сегмент, критерії привабливості, карта-схема сприйняття, кафедра маркетингу, позиціювання

Бібліографічний опис

Харлан, Б. С. Оцінювання цільового ринку та споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Богдан Сергійович Харлан ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2021. – 74 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced