Дослідження соціокультурного середовища підприємств громадського харчування Литви
Файли
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття розкриває мистецтво поточної роботи при дослідженні макро-маркетингового середовища, тобто, розвиток складових соціо-культурного середовища підприємств громадського харчування при визначенні сновних факторів впливу. Запропоновано два варіанти моделі розвитку бізнесу харчування
Литви. Порівняння виконується на основі двох стратегічних інструментів планування, а саме: комплекс 7Р маркетингу, піраміда CSR і SWOT-аналіз.
Опис
Ключові слова
макро-маркетингове середовище, соціальне оточення, культурне середовище, комплекс 7Р маркетингу, корпоративна соціальна відповідальність, SWOT-аналіз, сектор громадського харчування, Литва
Бібліографічний опис
Грюндей, Д. Дослідження соціокультурного середовища підприємств громадського харчування Литви / Д. Грюндей // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 39. – С. 162–171.