Напрями підвищення бізнес-привабливості ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування»

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У даній статті висвітлено сутність бізнес-привабливості підприємства та досліджено основні фактори що на неї впливають. Також приділено увагу інвестиційній привабливості, експортній привабливості, діловій репутації, оскільки вони впливають на бізнес-привабливість підприємства. Здійснено детальний огляд ринку дитячого харчування в Україні з метою надання рекомендації щодо посилення бізнес-привабливості на прикладі конкретного підприємства. Обґрунтовано його актуальні проблеми. Визначено основних операторів даного ринку та їх продуктові портфелі. Досліджено думки споживачів щодо кращих виробників дитячого харчування в категорії якість та вартість. Проаналізовано фактори впливу на виробництво продукції дитячого харчування в тому числі на виробництво плодоовочевої консервної продукції для дітей. Досліджено діяльність ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» та його можливості виходу на потенційні ринки збуту.

Опис

Ключові слова

бізнес-привабливість, інвестиційна привабливість, експортна привабливість, ділова репутація, харчова промисловість, виробники дитячого харчування, business attractiveness, investment attractiveness, export attractiveness, baby food manufacturers, business reputation, food industry, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Тур, О. В. Напрями підвищення бізнес-привабливості ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» / О. В. Тур, А. О. Куценко // Ефективна економіка. – 2022. – № 1.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced