Проблема синонімії в перекладі юридичних текстів англійської мови під час навчання студентів немовних вишів

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті досліджено проблему синонімії в перекладі юридичних текстів англійської мови під час навчання студентів немовних вишів. Особливу увагу приділено розгляду явища синонімії у термінознавстві. Обґрунтовано ключові терміни. Проаналізовано теоретико-методологічні основи проблеми синонімії англомовної юридичної термінології. Окреслено основні методичні принципи і критерії, що здатні забезпечити ефективність навчання студентів немовних ВНЗ в аспекті правильного розуміння синонімічної правничої термінології юридичних текстів та доцільного її використання під час складання юридичної документації. Запропоновано шляхи подолання перекладацьких труднощів під час роботи над юридичними текстами у процесі навчання студентів немовних вишів.

Опис

Ключові слова

юридична термінологія, студенти немовних ВНЗ, труднощі перекладу, синонімія термінів права, англійська мова, legal terminology, synonymy of legal terms, translation difficulties, english language, students of non-language universities, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Коротка, Н. В. Проблема синонімії в перекладі юридичних текстів англійської мови під час навчання студентів немовних вишів / Н. В. Коротка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2021. – Вип. 79. – Т. 1. – С. 119–123.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced