Формування потреб цільових сегментів споживачів продукції підприємства
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, потреба, первинні потреби, види потреб, раціональні потреби, цільові споживачі, цільові сегменти, сегментування споживачів, профіль споживачів, привабність сегменту
Бібліографічний опис
Гранат, А. С. Формування потреб цільових сегментів споживачів продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анастасія Сергіївна Гранат ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей. – Київ, 2022. – 74 с.