Формування потреб цільових сегментів споживачів продукції підприємства

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, потреба, первинні потреби, види потреб, раціональні потреби, цільові споживачі, цільові сегменти, сегментування споживачів, профіль споживачів, привабність сегменту

Бібліографічний опис

Гранат, А. С. Формування потреб цільових сегментів споживачів продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анастасія Сергіївна Гранат ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей. – Київ, 2022. – 74 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced