Формування потреб цільових сегментів споживачів продукції підприємства
Дата
2022
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, потреба, первинні потреби, види потреб, раціональні потреби, цільові споживачі, цільові сегменти, сегментування споживачів, профіль споживачів, привабність сегменту
Бібліографічний опис
Гранат, А. С. Формування потреб цільових сегментів споживачів продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анастасія Сергіївна Гранат ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей. – Київ, 2022. – 74 с.