Обґрунтування можливостей стратегічного маркетингового розвитку підприємства
Дата
2022
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетинг, розвиток, стратегічний розвиток, інтеграція, диверсифікація, інтенсивний розвиток
Бібліографічний опис
Нечай, М. М. Обґрунтування можливостей стратегічного маркетингового розвитку підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Максим Миколайович Нечай ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2022. – 74 с.