Рушійні сили розвитку маркетингового середовища підприємства

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетингове середовище, мікросередовище, макросередовище, рушійні сили, постачальники, посередники, конкуренти, споживачі, контактні аудиторії, PEST- аналіз, економічне середовище, політичне середовище, соціально-культурне середовище, науково-технічне середовище

Бібліографічний опис

Коваль, В. О. Рушійні сили розвитку маркетингового середовища підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Валерія Олегівна Коваль ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей . – Київ, 2022. – 86 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced