Маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, конкуренція, конкурентоспроможність підприємства, показники конкурентоспроможності, критерії конкурентоспроможності, матриця Мак-Кінсі, стратегії, метод профілю середніх оцінок

Бібліографічний опис

Резанов, О. С. Маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Олексій Сергійович Резанов ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2022. – 79 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced