Рossibilities of instagram as a means of promoting a hotel product

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Соціальна мережа Instagram - перспективне знаряддя ефективної рекламної кампанії готельних підприємств з малою кількістю конкурентних пропозицію схожого типу. Великою перевагою є можливість продемонструвати готель з нового боку, показати його повсякденне життя, підвищити лояльність гостей до бренду, отримання інформації для зворотного зв'язку.Тhe social network Instagram - a promising tool for an effective advertising campaign for hotel companies with a small number of competitive offers of a similar type. The big advantage is the opportunity to demonstrate the hotel from a new angle, to show its daily life, to increase the loyalty of guests to the brand, to receive information for feedback.

Опис

Ключові слова

соціальна мережа Instagram, готель, бренд, social network Instagram, hotel, brand, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Ditrikh, І. V. Рossibilities of instagram as a means of promoting a hotel product / I. V. Ditrikh, T. S. Tuz // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 листопада 2021 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2021. – С. 246–247

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced