Sales policy of the enterprise when bringing new products to foreign markets
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проаналізовано методи виходу підприємства на зовнішній ринок, їх переваги та недоліки. Досліджено важливі етапи збутової політики підприємства, а саме, аналіз потенційних зовнішніх ринків збуту та розробка товаруновинки для збуту, а також стратегія виходу на новий ринок.
The methods of a company entering the foreign market, their advantages and disadvantages are analyzed. The important stages of the company’s sales policy are studied, namely: the analysis of special foreign markets and the development of a new product for sale, as well as a strategy for entering a new market.
Опис
Ключові слова
моделі виходу на зовнішні ринки, збутова політика, збутова діяльність, sales activities, sales policy, models of entering foreign markets, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Sheremetynska, O. Sales policy of the enterprise when bringing new products to foreign markets / O. Sheremetynska, M. Kotendzhi // Інфраструктура ринку : науково-практичний журнал. - 2021. – Вип. 51. – С. 231-236.