Особистісні якості викладача-філолога як чинник фахової самореалізації
Дата
2018
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються особистісні якості і здібності викладача-філолога, необхідні для успішної професійної діяльності як у вищих, так і в загальноосвітніх навчальних закладах.
Опис
Ключові слова
професійна особистість викладача-філолога, психологія професійної діяльності, модель комунікативних здібностей, емоційна підструктура, художньо-педагогічна спрямованість, professional personality of the teacher-philologist, psychology of professional activity, model of communicative abilities, emotional substructure, art-pedagogical orientation, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Уліщенко, А. Особистісні якості викладача-філолога як чинник фахової самореалізації / Intercultural Communication. – 2018. – Vol. 1, №4. − P. 114-127.